Reklamacje i zwroty
USZKODZONA PRZESYŁKA
Zauważyłeś w trakcie dostawy że karton z Twoim zamówieniem jest uszkodzony? Odbierz przesyłkę ale poproś kuriera o otwarcie jej w jego obecności aby sprawdzić czy zawartość nie uległa uszkodzeniu. Jeżeli Twoje zamówienie jest całe to problem rozwiązany, jeśli zaś jest pogięte czy uszkodzone w inny sposób, sporządź z kurierem protokół szkody. Prześlij do nas zdjęcie/skan protokołu szkody wraz ze zdjęciami uszkodzoneo produktu i opakowania a my zajmiemy się resztą. Ty za to niezwłocznie otrzymasz pełnowartościowy towar. Podstawą do natychmiastowego rozpatrzenia reklamacji jest przeslanie wyżej wymienionej dokumentacji.
REKLAMACJA DOOR-2-DOOR
W Tapdruk mamy kilka etapów weryfikacji jakości, jednak w przypadku gdybyś zauważył w Twoim zamówieniu wady techniczne takie jak:
- zły rozmiar
- zły kadr/zły materiał
- brak części składowych zamówienia (np brak któregoś brytu tapety)
W celu zgłoszenia reklamacji wypełnij formularz znajdujący się na dole strony. Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni kalendarzowych. W tym czasie zostanie usunięta wada lub zwrócone środki.
UWAGA
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe.
ZWROTY
Dokłądamy wszelkich starań aby kazdy klient po otwarciu paczki był mile zaskoczony. Jak wiadomo, nie da się zadowolić wszystkich, dlatego pomimo faktu że produkty zakupione na Tapdruk są na wymiar, oferujemy mozliwość wymiany lub zwrotu w terminie 90 dni od otrzymania przesyłki.
Masz dwie opcje do wyboru przy zwrocie produktu:
- Otrzymasz nowe zamówienie - zgodnie z Twoimi wskazówkami.
- Otrzymasz zwrot pieniędzy w formie Vouchera.
Aby skorzystać z prawa zwrotu skontaktuj się z nami, wypełniając poniższy formularz.